pondělí 20. dubna 2015

Krása // Antiseptický gel Vermione

Kromě denního a nočního krému mi společnost Vermione poskytla k testování i vysušující antiseptický gel s bioaktivními enzymy. Ten se používá se v případě akné, oparů, popálenin, jizev nebo mykóz. Podobnými problémy naštěstí téměř netrpím, ale i tak jsem byla kolikrát ráda, že mám gel doma.


Jak již bylo psáno výše, gel využijeme v případě akné, oparů,  pásových oparů,  genitálních oparů, popálenin, jizev nebo mykóz, případně vysušuje mokvající rány. Jeho konzistence je opravdu taková správně gelovitá, kdy z naneseného místa nijak nestéká, drží přesně tam, kde má. To je velmi důležité, protože gel je díky svému vysušujícímu účinku určen jen na lokální použití přesně na problém, od kterého nám má odpomoci.

Účinky gelu jsou kromě vysušení také zklidnění podrážděné pokožky a antiseptické působení. Já mám gel vyzkoušený pouze v případě akné a oparu na rtech. U akné nanáším gel většinou po večerním vyčištění pleti přímo na na pupínek. Ten se přes noc zmenší a zmenší se i zarudnutí okolo. Na mé malé akné mi stačí většinou dvě až tři aplikace gelu, aby pupínek úplně zmizel. V případě většího akné je ale doporučeno nanášet gel několikrát denně.
Výborně na mě gel zapůsobil v případě oparu na rtech. Ráno jsem se probudila a cítila kolem spodního rtu důvěrně známé svrbění a pnutí. Výsev ještě nenastal, ale bylo mi jasné, že je to jen otázka hodin. Takže hysterie. Naštěstí v koupelně padl můj zrak právě na gel Vermione. Namazala jsem si s ním oblast okolo dolního rtu a doufala. Svrbění a pnutí přešlo během hodiny a opar se neobjevil.


Složení produktu se mi, kromě parabenů, celkem líbí. Účinná látka na druhém místě je skvělou vizitkou.
Aqua = Destilovaná voda
Lumbricus Californicus Extract = Stabilizovaný extrakt z kalifornských žížal
Panthenol = Epitelizační látka
Glycerin = Hydratační činidlo
Ethanol = Rozpouštědlo, dezinfekční látka
Magnesium Carbonicum = Úprava pH, dezinfekce
Carbomer = Nosní polymerní materiál netukového typu
Triethanolamine = Emulgátor
Metylparaben/and/Propylparaben = Konzervant
Melisa Officinalis Oil = Olej z meduňky lékařské – antibakteriální, antivirový
Acetic Acid = Kyselina octová, úprava pH
Citric Acid = Kyselina citronová, úprava pH
Na = Sodík, K = Draslík, Ca = Vápník
Mg hyaluronan = Gelová přirozená látka – podpora hojení, hydratace pokožky
Sucrose = Cukr - zdroj energie pro buňky
Disodium EDTA – Úprava konzistence
Propyl Gallate = Antioxidant
Methylisothyazolinone/and/Methylchloroisothyazolinone = Konzervant
Mumiyo Extrakt = Adaptogen, směs minerálů, vitamínů, aminokyselin     

Takže resumé? Celkově jsem byla s gelem spokojená a můžu ho jen doporučit :-).


A co vy, máte nějaké speciální přípravky na akné a opary?


Děkuji společnosti Vermione za poskytnutí produktů k recenzi.

2 komentáře:

  1. Tento gel neznam, a ani nellanuji kupovat i kdyz recenze je kladna. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že určitě by Ti v poličce jen tak neseděl :-).

      Vymazat