pondělí 8. června 2015

Recepty // Mascarpone s bílou čokoládou a ovocem aneb Letně barevně :-)

Přijela k nám na návštěvu Matějova mamka. Má věčně pocit, že vůbec nejíme, takže přivezla plnou tašku jídla a mezi tím i borůvky, jahody a banány. Přemýšlela jsem, co s takovým různým ovocem, páč jen tak samotné se nám to jíst nechtělo. Zároveň se mi nechtělo nic složitě vyrábět. Takže jsem se nakonec nechala inspirovat jednou ňamkou, na kterou si chodím do pizzerie v Metropoli Zličín :-). Je to dobré, jednoduché, lehké a vhodné do tohoto přetopeného počasí :-D. Jen to není dietní, ale to vem čert :-D.


Příprava je trapně jednoduchá. Potřebujete 1 kelímek mascarpone, 1 tabulku bílé čokolády a oblíbené ovoce. Já doporučuju hlavně jahody :-).


Čokoládu rozehřejte ve vodní lázni. Mezitím v misce řádně rozmíchejte mascarpone.


Když máte čokoládu rozehřátou, po lžičkách ji zamíchávejte do mascarpone a vždy pořádně rozmíchejte. Je to trošku drbačka, ale odměna bude sladká :-).


Připravený krém dejte na chvíli do ledničky a zatím si připravte ovoce. Já zvolila banán na kolečka, jahody na čtvrtinky a borůvky jen tak :-).


Pak už jen zbývá dezert naaranžovat. Na dno misky jsem dala banány a borůvky, zaplácla to vychlazeným krémem a na vrch zapíchala čtvrtinky jahod.


Abychom tu svačinku měli hezky barevnou, připravila jsem k tomu bazalkovou limonádu podle receptu z blogu Když mám chuť.... Jen jsem místo cukru sladila stévií a příště sladidlo úplně vynechám, přišlo mi tam zbytečné. 



A jaký je váš oblíbený letní dezert? ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat