neděle 14. února 2016

Z deníčku nevěsty: Pelmelový článek nejen o svatbě

Tak mi těch měsíců s rodným příjmením zbývá méně a méně :-). Ale zaplaťpánbůh, Adriana Rychlá nezní o nic hůř než Adriana Petrová, tak je mi ta změna jména celkem jedno :-).

Kdo pozorně sleduje moje svatební články, tak ví, že únorový článek měl být o svatebních šatech. Nebude. Na šaty uvaluju embargo. O svatbě toho tady jinak vykecám spoooooustu, tak nakonec chci aspoň šaty nechat jako 100% překvapení :-). Nebojte, po svatbě vás bude čekat dlouhý článek věnovaný jenom šatům ;-).




O čem tedy dnešní článek bude? O všem a přitom o ničem. Plánování svatby je v plném proudu. Od posledka jsme se posunuli v tom, že máme domluveného DJe, domluvený dort, rozjednané ubytování a rozjednaný catering. Pomalu začínám řešit šaty a včera jsem začala shánět kadeřnici. Líčit se budu sama, takže posledních 14 dní jsem téměř každý den v drogérce a porovnávám odstíny, strukturu a výdrž všech malovátek. Pak si to samozřejmě všechno koupím, protože to přece potřebuju vyzkoušet v praxi. Kdybych si zaplatila vizážistku, vyšlo by mě to levněji :-D. Taky jsme řešili otázku svědků a nakonec úspěšně došli ke konsensu.

Na svatbu se těším moc. Konečně začíná dostávat reálné obrysy. Máme moc milé ohlasy od hostů, všichni se těší a chystají se dorazit v plném počtu. To se to pak plánuje, když člověk ví, že není jedinej, kdo z toho má radost :-). 

Navíc už máme s Matějem trochu větší klídek. Matěj úspěšně dokončil vejšku a od té doby pořád slavíme. Chvíli tyhle naše chvilky kazilo zjištění, že se nejspíš ještě před svatbou budeme stěhovat, ačkoli jsme to plánovali až na leden. Nakonec jsme ale došli k závěru, že vlastně o tolik nejde :-). Nevím jak Matěj, ale já se na to vlastně i těším :-).
A katastrofické sny o svatbě se zdají už i Matějovi :-D. Jemu tedy v tom smyslu, že tam bude málo jídla. Mně zase o tom, že budu ošklivá nevěsta. Každý máme to svoje :-D.

Takže takhle to teď vypadá u nás :-). Se svatebním článkem se na vás těšit zase za měsíc, s články z jiného soudku už možná i dřív ;-).


Mějte se krásně!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat