středa 13. dubna 2016

Z deníčku nevěsty: Wau, asi to fakt bude!

11. 4. 2016

Sedím ve vlaku z České Skalice do Prahy, Matěj vedle mě pospává a já rychle smolím tento článek. Chci ho postnout ve čtvrtek ve středu, protože se přece vdávám 13. a ne 14, já trubka, a jelikož v pátek odjíždíme s mamkou na "předsvatební dámskou jízdu" do Říma, nemám po práci skrz přípravy na cestu a normální život moc času. Čím víc toho bude hotového dneska, tím líp pro mě :-D.

Dneska jsme se s Matějem neskromně plácali po ramenou, jací jsme frajeři, kolik už toho máme zařízeno. Tento víkend a dnešek byl ve znamení schůzek s dodavateli a dolaďování detailů. Začalo to v neděli, kdy jsme měly s mamkou schůzku s paní, co bude péct dort a dělat veškeré sladké pečivo na svatbu. Matěj byl z této schůzky vykázán, protože dort je pro něj překvapení a jelikož to sjíždí i tady, nic moc bližšího vám o dortu nenapíšu. Ale bude to taková super letní odlehčená varianta klasických svatebních dortů. A bude třípatrový :-). 
Pokračovalo to schůzkou s provozovatelem místa hostiny. Budeme mít pronajatou mysliveckou chatu, u lesa, na konci světa. Jsem z toho místa nadšená, je to tam krásně opravené, za pár korun a všechno si můžeme udělat svépomocí. Pronájem je od pátku do neděle, takže v klidu vše připravíme i sklidíme :-).
Další schůzky jsme už v neděli neměli, protože květinářka neměla čas, tak se s ní uvidím až v květnu. Na škodu to ale není, alespoň to všechno promyslím a domyslím a naše diskuze bude moct být o to konkrétnější. 
Večer jsem ale ještě zasedla k počítači a smolila maily. Jeden na ubytování pro přespolní hosty, kde dolaďujeme obsazení pokojů, čas převzetí klíčů atd., a druhý na catering, kde jsme měnili skladbu jídel a řešili, co dodá catering a co dodáme sami.

Dneska jsme řešili samotný obřad. Ráno na devátou jsme naběhli na matriku a upsali se, že se fakt chceme vzít, nahlásili svědky a zaplatili příslušný poplatek. Musím říct, že to byl tak trochu zvláštní okamžik. Koukala jsem na Matěje a uvědomovala si, že fakt bude můj manžel :-). Ne, že bych si to neuvědomila už dříve, ale stejně to byl zvláštní :-).
Potom jsme šli na Čerych dořešit detaily samotného obřadu. Výzdobu, počet židlí, barvu květin atd :-). Z toho mám skvělý pocit, protože paní byla moc milá a snažila se vyjít maximálně vstříct. My jsme teda žádné opičárny nevymýšleli, ale kdyby ano, nebyl by s tím problém :-).
Na závěr jsme si zašli na oběd do restaurace, od které budeme mít catering na hostině a neskutečně si pošmákli. Teď mě napadá, že jsem vám tu ňamku mohla vyfotit...no co, aspoň nebudu dělat chutě :-). Mám radost, že i Matějovi tam chutnalo, protože já u nich už jedla, ale on ne a řekněme si to upřímně, na svatbě je nejdůležitější jídlo a nevěstiny šaty. Takže mě těší, že i Matěj je s jejich prací spokojen a snad takhle skvěle budou vyvářet i u nás na svatbě. 

Jsme v Poděbradech...už se mi nechce psát...


12. 4. 2016

Ještě vám musím povědět takové ty věci okolo, jinak to do dalšího svatebního příspěvku zapomenu :-). 
Mám napevno domluvenou kadeřnici. Jinou, než jsem chtěla, ale jelikož nechci žádný složitý účes, tak se nebojím, že bychom to spolu nezvládly.
Výroba svatebních šatů pozastavena, neboť se mi švadlena stěhuje do nového ateliéru. Nevadí, je čáááás.
Teta se nabídla, že nám udělá vývazky (Matějovi spadl kámen ze srdce, protože já vývazky nechtěla a vyhrožovala jsem mu, že je bude motat sám). Dokonce jsme sehnali myrtu za 5 prstů, protože babče roste divoká v zahrádce, tak má přísný zákaz ji ostříhat.
Máme za sebou předsvatební focení. Fotky jsou překrásné a už máme jednu favoritku vybranou na oznámení (na kterém jsem zatím nezačala pracovat, ha :-D). Nebojte, ukážu ;-) (fotky a pak i oznámení).
Chodíme do tanečních. Každý týden skoro 2 hodiny my a dalších cca 25 párů, ze kterých se dva lektoři snaží udělat vládce parketu. Nijak extra nám to nejde (ale nejhorší taky nejsme), ale baví nás to moc, je to skvělý relax a kvalitní čas strávený společně. A pak vždycky zajdem na fish&chips, což večer akorát podtrhne :-).
Zjistili jsme, že jsme na matrice a na Čerychu nepořešili ještě úplně všechno, resp. díky včerejší návštěvě nás napadly ještě nějaké podněty, takže budu muset do České Skalice vyrazit znovu :-).

Toť asi vše, co mě v současné chvíli napadá. Kdyby napadlo něco vás, napište ;-). Jinak ještě nám zbývají zařídit ty kytky, prstýnky a oznámení a pak už se můžeme v klidu věnovat takovým čimčarádám jako výběr správného odstínu ubrousků :-). 
No, ale stejně myslím, že až do svatby každou volnou chvilku využijeme. Ono se to nezdá, ale když chce člověk promyslet i detaily, mít věci sladěné a za rozumnou cenu, tak to prostě čas a hledání stojí. Ale baví nás to, všechno děláme postupně, takže můžu s klidným svědomím říct, že stíháme :-). Doufám, že měsíc před svatbou vám budu psát to samé :-D.


Kdyby vás ohledně svatby cokoli napadlo, napište mi pod článek do komentáře nebo mail. Přijímám jakékoli podněty, protože mě hodně posouvají dál ;-). 
A jinak se zatím mějte krásně!



Žádné komentáře:

Okomentovat