čtvrtek 10. dubna 2014

Krása // Alverde třikrát jinak

Když jsem začínala laškovat s přírodní kosmetikou, tak jsem jako správná lemra hledala značky, které pořídím v drogerii, protože nakupování v kamenných obchodech je pro mě nejpohodlnější :-). A mé oko samozřejmě spočinulo i na Alverde. Na této značce mě zaujala hlavně velká nabídka dekorativní kosmetiky, protože sehnat přírodní mýdlo nebo tělové mléko není žádná velká věda, ale sehnat suprčupr přírodní dekorativku dá docela práci :-).
Dneska mám pro vás tři zástupce od Alverde, každý z jiného koutu - tělová kosmetika, pleťová kosmetika a dekorativní kosmetika. A každý má úplně jiné hodnocení, takže žádná nuda :-D.


DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ MAKE-UPU S PEČUJÍCÍMI OLEJI

Začneme od nejhoršího, ať to mám za sebou, protože jsem naštvaná i když na něj jen pomyslím. Dvoufázový odličovač make-upu s pečujícími oleji je vážně propadák. Abyste rozuměly - já miluju dvoufázové odličovače! Používám voděodolné řasenky (neb jsem hrozně dojímavá a rozpláče mě i roztomilé miminko, tak abych věčně nevypadala jak jedna velká šmouha) a dvoufázové odličovače mi vždycky líčení očí v rychlosti odlíčily. Ta radost, když jsem ve stojanu Alverde objevila dvoufázový odličovač! Hned byl můj!

Před protřepáním

Po protřepání :-D
No a v obchodě to bylo naposledy, kde jsem z tohoto odličovače měla radost! Je to děs! Jedno oko odličuju 10 minut a stejně na kůži mezi řasami stále ještě líčidla zbývají. Moje běžné odlíčení vypadalo dříve tak, že jsem tamponek s odličovačem dala na oko, chvilku ho tam podržela a všechna líčidla jemně setřela. To teď teda vážně nejde. Abych něco odlíčila, musím oko tamponkem třít a vždycky si představím, kolik mikro vrásek mi během toho vzniklo.


A navíc mi dráždí oči, což jsem se skvělým chemickým Garnierem nikdy nezažila! Takže můj plán - zkusím odličovací balzám od Kiss a Bee a zkusím si vyrobit vlastní dvoufázový odličovač. Když bude za něco stát, hodím vám sem recept. Když nebude, koupím si zas Garnier :-D.



Třeba nevoděodolné líčení by zvládl, ale voděodolné vážně ne. Takže pokud používáte voděodolné řasenky nebo máte citlivé oči, tak se tomuhle krasavci vyhněte!


KOMPAKTNÍ PUDR

Je mi sympatické, že má Alverde i takto světlé odstíny. Pudr hezky zafixuje make-up a pokud mám jen korektor, tak hezky sjednotí tón pleti a skryje mé běžné začervenání. Neupává póry a vydrží na obličeji cca 7 hodin. Skoro značka ideál.








Ale fakt jen skoro. Pudr jsem začala používat ještě než jsem vysadila hormonální antikoncepci. To jsem měla pleť smíšenou, občas trošku sušší, ale rozhodně ne suchou. Pudr mi vyhovoval perfektně. Jednou denně jsem přepudrovala nos a byla jsem naprosto spokojená.


Pak jsem ale vysadila antikoncepci a pleť najednou paradoxně začala být úplně suchá. Začaly se mi dělat na obličeji malé šupinky a když obličej namažu, tak mám pocit, že úplně cítím, jak pleť pije :-D. Každopádně ale pudr pleť ještě více vysušuje a dělá mapy. Takže kdo máte smíšenou pleť, běžte do něj. S mastnou by si podle mě moc neporadil, musely byste často přepudrovávat. A se suchou, budete ještě větší sucháči a navíc budete vypadat, že se neumíte namalovat.

 Zkusím se zase vrátit k mému oblíbenému Miss Sporty, ale taky nevím, jak na suchou pleť zareaguje. Když blbě, tak mám dvě varianty - pudr si vyrobit (a použiju u toho tento recept od Kiss a Bee) nebo si koupím od Cosm´etiky. A když i ten mě zklame, tak fakt nevím :-(.


TĚLOVÁ EMULZE

Koupil ji Matěj na masáž :-). A je na ni skvělá, protože je dosti tekutá a kůži dobře promastí. Zároveň je určená na citlivou kůži a opravdu ji nedráždí (páč to, že je něco určeno na citlivou kůži neznamená, že to citlivá kůže opravdu snese :-D).



Nemám k této emulzi žádné výhrady, moc mojí vysušené a citlivé kůži vyhovuje. Chvíli jsem si musela zvykat na její tekutost, protože výživné krémy, které mi vyhovují, jsou pěkně hutné a špatně se vstřebávají. U této emulze si říkáte, že vás asi ošidili, že je to bílá voda...a pak jen koukáte, jak to hezky promastí :-). Nedělá žádný mastný film a suché šupinky mizí.



Tak, to byli moji alverďáčtí bojovníci a potvrzují, že ne každá přírodní kosmetika je super a zcela vás spasí. Hodně mě ale zajímá další dekorativka od Alverde, chci zkusit jejich make-up a lesk na rty a uvidíme. Pak vám povím :-).


A co vy a přírodní kosmetika? Používáte něco od Alverde?

Žádné komentáře:

Okomentovat