čtvrtek 13. srpna 2015

Z deníčku nevěsty: Jak jsme se seznámili, dali dohromady a spousta dalšího :-)

Dnes je to přesně rok od zásnub. Připadá mi ale, jako by to bylo včera :-).
Dnes je to taky přesně rok do svatby. Sakra, nemám nic nachystaného :-D.
Svatební kolotoč se už pomalu rozjíždí. Než se ale vážně rozjede a já tady budu fňukat, jakou mám zvolit barvu ubrousků, užijte si speciální svatební příspěvek, netradičně ve formě videa :-).
A díky tomu se další díl letní výzvy přesouvá výjimečně na neděli :-). Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Krásné video. Láska jako trám. :) Je skvělé, že trénujete svoje argumentační dovednosti. Taky jedu v právničině, můj přítel ale absolvoval čvut a dává mi lekce fyziky a to je pro mě po 5 letech na právech slast. Procvičuju jiné části mozku (alespoň mi to tak připadá) a dělá mi to strašně dobře. :D

    Mimochodem nevyskytovala ses během studia třeba na nějakých seminářích na UK? Já bych dala ruku do ohně za to, že Tě od vidění znám ze školy. :)

    PS: Včera jsem se dostala k balíčku za limonádovou soutěž a moc děkuju! A ten lůj! <3 Díky. :)

    Měj(te) se krásně
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucí, jsem ráda, že výhra řádně došla a balzámek se líbí - ještě chudák nemá ani etiketu :-).

      Já jsem nad tím přemýšlela a ono je asi jedno, jestli ti partneři jsou ze stejného oboru - důležité je, že si navzájem dávají podněty a ta diskuze je plodná a něco přináší - prostě, že se Ti s tím člověkem dobře povídá :-). Gratuluju, že něco takového doma máš :-)!

      Na semináře na UK jsem nechodila, ale celkem dost hodin jsem při dopisování diplomky strávila v tamní knihovně a párkrát jsem byla na UK s Matějem, když jsem na něj třeba čekala po zkoušce :-).

      Také se měj krásně, užij si konec léta! :-)

      Vymazat
  2. Adri, ty jsi sympatická :) A moc hezky jsi mluvila, ve spoustě věcech máme dost podobný vztah :) ... a je super, že si to takto umíš pojmenovat. Držím palce a těším se na další "svatební díl" :). Terez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju, až se červenám :-). Jsem ráda, že se video líbilo :-). Už jsem si všimla, že ve spoustě věcech si jsme podobné :-).

      A já se těším zas na Tvůj ;-).

      Vymazat