středa 15. června 2016

Z deníčku nevěsty: Detaily, detaily a zase detaily :-)

Svatba se kvapem blíží. Všechny důležité věci jsou zařízeny, takže nastává čas věnovat se detailům. V čem budou prstýnky, jak přesně doladit výzdobu, co za přípitek a jakou mašli na oznámení :-). Je to skvělá doba, ale zároveň jsem z toho nervózní. Je tolik možností, jedna krásnější než druhá a svatba je jen jedna. Kdybych tak mohla mít každej rok novou, to bych se vyřádila :-). Jen tak mezi námi, co mi vlastně brání mít každej rok novou svatbu :-D...




K té mé nerozhodnosti mám už i příběh z praxe :-). Domluvila jsem se s tetou, která nám bude dělat vývazky, že jí přivezu stužky, aby mohla pomaličku začít s motáním. Chceme vývazky dvoubarevné - tmavě modré a béžové. Vyrazila jsem tedy do obchodu pro stužky. A tam jsem celá nešťastná zůstala stát před stojanem. Tolik odstínů! A všechny krásné! Nakonec jsem koupila dva odstíny modré a dva odstíny béžové, ať mi s finálním výběrem poradí Matěj a naši. Neporadili. Byli stejně bezradní jako já. Tak jsem stužky vzala na rodinnou oslavu, ať mi poradí celý náš klan. Teta umotala všechny možné verze vývazků, které z oněch 4 odstínů mohly vzniknout a zasedla rodinná rada... No, nebudu to natahovat. Dopadlo to tak, že teta má pokyn motat vývazky ze stužek podle toho, jak jí přijdou pod ruku :-D. Ze všech 4 odstínů. Nebyli jsme schopní si vybrat :-D.

Podobné budu mít ve svatební kytici. Tyhle rostou v Hradci Králové kousek od autobusáku :-).
Baví mě ale, jak se mi představy před očima ladí k dokonalosti a já se jen kochám. Těší mě, jak se Matěj účastní svatebních příprav - třeba teď v pokoji z vlastní vůle počítá, kolik bude potřeba piva a jestli je lepší přípitek sekt nebo růžové martini. Já hlasuju pro růžové martini :-D.


Dnešním příspěvkem bych vás ráda nalákala na 13. 7. a pak každou sobotu až do 13. 8., kdy vás budou čekat nové svatební články. A už půjde do tuhého :-). Budu se těšit ;-).




Žádné komentáře:

Okomentovat