neděle 6. července 2014

Recepty // Těstovinový salát s krabími tyčinkami

Moje strava se dosti řídí počasím. Uvědomila jsem si, že mi pomáhá strava rozlišující ochlazující a zahřívající potraviny. Matěj by sice tvrdil, že se toho vůbec nedržím, ale kecá! Držím se toho natolik, abych uspokojila svoje chutě a cítila se dobře, o což přece jde. No jo, ale vysvětlujte to chlapovi.
Abych se vrátila k pointě - začalo léto a s tím moje éra salátů. Saláty v zimě skoro nejím, ochlazují mě, ale v létě se to hodí :-). Tenhle těstovinový patří k mým nejoblíbenějším:-).


Recept na tenhle salát už před dávnými časy přinesla mamka z práce. Přibližně od tý doby ho miluju. Příprava je trapně jednoduchá a složení varibilní. Jen víte, co je zajímavé? Žádnému chlapovi, kterému jsem ho nabídla, nechutnal. Zato já, mamka, babička, moje kamarádky atd. se po něm můžeme užrat :-D. 


Složení je jednoduché. Budete potřebovat 250 gramů těstovin, celé balení krabích tyčinek, celý ledový salát a jeden italský dresing. Někomu by se mohlo zdát, že je tam málo zeleniny, ale nic nebrání tomu, aby si tam každý přidal cokoli podle své chuti. Já jsem ráda, že je tam takhle jenom ledový salát, protože to výrazně nenarušuje chuť krabích tyčinek, které mám moc ráda.



Dáte vařit polovinu balení těstovin. Mezitím si nakrájíte krabí tyčinky...


...a salát...


...přidáte uvařené těstoviny a dresing...


...a všechno smícháte :-D. Salát můžete jíst s teplými i studenými těstovinami, ale se studenými mně osobně přijde trochu lepší.



A kdo máte doma hlodavce, nezapomeňte se při vaření rozdělit o ledový salát :-). Takhle se k němu měl náš křeček Kulíšek Pilina :-).


A vy, děláte si v létě saláty? A máte rádi těstovinové nebo jen ze samé zeleniny?

Žádné komentáře:

Okomentovat