pondělí 18. července 2016

Z deníčku nevěsty: Nejzajímavější hlášky, které nás potkaly při plánování svatby

Nejsou to hlášky nejčastější, ale každopádně nás nejvíc pobavili :-D. Občas mě to natolik dojalo, že jsem se rozhodla vše zaznamenat :-).

1) (půl roku před svatbou) To už plánujete? Jojo, nechceme se z toho 2 měsíce před svatbou zbláznit. A do toho taky chodíme do práce a chceme trochu žít.

2) A proč zvete tolik lidí? Každej se tam jde akorát zadarmo najíst a opít. Protože máme strašně moc peněz a nevíme co s nima, asi :-D. 

3) Proč děláte takovou hogofogo svatbu a nedáte ty prachy spíš na svatební cestu? Protože se rádi předvádíme :-D. 40 lidí není hogofogo svatba a když mám fobii z moře, tak mě dovolená v Karibiku stejně neuctí :-).

4) Připrav se na to, že se rozhodně něco nepovede! Na to se rozhodně připravovat nehodlám. Jako jasně, že se třeba něco nepovede, ale proč si to říkat dopředu? Chce to lehkost ;-).

5) Připrav se, že si svatbu neužiješ. Nevěsta si to nikdy neužije. Asi bych byla sprostá, kdybych měla říct, co si o týhle myšlence myslím. Vůbec jsem si ji nepřipustila k tělu.

6) Vy nebudete mít svíčkovou? Tak to nebude pravá svatba! Já teda nevim, ale myslela jsem, že pravou svatbu dělá hlavně přítomnost ženicha a nevěsty...

Naše překrásné místo obřadu. Miluju to tam!


7) Nevěsta musí vidět první ženicha, ne ženich nevěstu. To přináší smůlu! Kecy, prdy, beďary! Kdo se bojí, nesmí do lesa!

8) Ty chceš mít splývavé šaty? To budeš vypadat jak chudá sousedka od vedle! Však já taky jsem chudá, netřeba si na cokoli hrát :-D.

9) Ty se budeš sama malovat? Vždyť ti to nebude slušet! Tak si mě aspoň Matěj vezme takovou, jakou mě zná - hnusku, co se ani namalovat neumí :-D.

10) Vy budete mít na hostině obsluhu? To tam jako budou cizí lidi? Ano, budou tam celý 4 cizí lidé. Fakt strašný narušení svatby.

11) Vy nebudete mít v neděli ráno na snídani pro přespolní obsluhu? To je teda pěkně blbý! Pamatujete na minulý článek, kde jsem zmiňovala, že dokonalost neexistuje. Tohle je přesně ten případ :-D. Tuhle a tu hlášku nad tím mi totiž řekl jeden a ten samý člověk při jednom rozhovoru :-).

12) Měli byste to udělat tak, že se vezmete jen se svědkama a s rodičema, pak zajdete někam na oběd a až pak uděláte oslavu pro všechny ostatní. Já teda nevim, ale myslela jsem, že na svatbě je důležitej hlavně ten obřad...

13) (když jsem vyjmenovávala, co všechno budeme mít na hostině) Tolik jídla? A kdo to jako bude jíst? Když to nezvládnou naši hosté, tak pozveme lesní zvířátka a místní bezdomovce :-D.

14) A kolik vás bude stát catering? Neřeknu. Konec jakékoli diskuze. Bude nás stát tolik, kolik jsme ochotní za něj dát.


A příště o prstýnkách :-). Mějte se ;-).


2 komentáře:

  1. Pis, pis, pis! Tak rada te ctu.

    Nejde mi do hlavy, jak muze mit nekdo dojem, ze vam ma co kecat do svatby. Obecne jsem na rady do zivota hakliva (i kdyz nekdy by stalo za to, vyslechnout si radu moudrejsiho). Kazdy zijeme, jak nejlepe umime. Nekdo chce 40 hostu, nekdo jen dva svedky. Nekdo chce velkou rodinu, nekdo deti nechce. Nekdo chce zit v rodnem meste, nekdo na druhem konci sveta. Kazdeho vec. Je dobre, ze nad radama "Meli byste ..." mavnes rukou. :)

    Tesim se na dalsi clanek.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci :-*.
      Ono je na tom vtipné to, že většinu výše uvedeného vyřkli ti, co nejsou na svatbu zvaní :-D. Ono navíc dneska je takových možností, že každá svatba může být naprosto jiná a pořád to bude v "normě". Přijde mi, že spousta lidí tohle nepřijímá a pokud to není podle takového toho klasického vzoru 20 let nazpět, tak to bude jasné celý na prd. Je třeba se nad to povznést, protože to by se člověk jinak pořád jen vztekal. A jak sama píšeš, není to takhle jen se svatbou. Je fakt důležitý si to nebrat :-).

      Vymazat